Afyonkarahisar Valisi Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, Ankara'da önemli bir dizi temaslarda bulundu. Vali Yiğitbaşı, Ankara Valisi Vasip Şahin'i makamında ziyaret ederek iki şehir arasındaki iş birliğini güçlendirme konusunda görüş alışverişinde bulundu.Her iki vali de ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirirken, çeşitli projeler ve ortak çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulundu. Görüşme sırasında, şehirlerin kalkınması ve vatandaşlara daha iyi hizmet sunulması amacıyla atılması gereken adımlara dair stratejiler tartışıldı.Son derece samimi bir atmosferde gerçekleşen bu buluşma, iki il arasında var olan ilişkilerin daha da pekiştirilmesi adına önemli bir adım olarak değerlendirildi. Ziyarette, ayrıca kültürel etkinlikler ve ekonomik iş birliği olanakları üzerinde de duruldu.
Gündem
14 Kasım 2024 - 19:36
Ziyaretle Pekişen Dostluk: Afyonkarahisar ve Ankara Valileri Bir Araya Geldi
Afyonkarahisar Valisi Doç
Gündem
14 Kasım 2024 - 19:36
EDİTÖR

Mustafa Şengül, Afyonkarahisar merkezde yayın yapan afyonkenthaber.com’da uzun yıllardır yerel internet medyasında görev almakta, haber akışı...
İlginizi Çekebilir












