Afyonkarahisar Valisi Kübra Güran Yiğitbaşı, Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti. Görüşme sırasında bağımlılıkla mücadele konusundaki çalışmalar ve iş birliği olanakları değerlendirildi.Yapılan toplantıda, bağımlılık sorunlarının önlenmesi ve toplumsal farkındalığın artırılması konularında atılacak adımlar üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Vali Yiğitbaşı, Yeşilay'ın toplum sağlığına yönelik yürüttüğü projelerin önemine değinirken, Afyonkarahisar olarak bu tür çalışmalara destek vermeye hazır olduklarını belirtti.Yeşilay Genel Başkanı Dinç de, misafirperverliği için Vali Yiğitbaşı'na teşekkür ederek, Afyonkarahisar'da ortak projeler geliştirmekten memnuniyet duyacaklarını ifade etti. Toplantı, karşılıklı iyi niyet temennileri ile sona erdi.
Gündem
14 Kasım 2024 - 01:44
Vali Yiğitbaşı Yeşilay Genel Başkanı Dinç'i Kabul Etti
Afyonkarahisar Valisi Kübra Güran Yiğitbaşı, Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti
Gündem
14 Kasım 2024 - 01:44
EDİTÖR

Mustafa Şengül, Afyonkarahisar merkezde yayın yapan afyonkenthaber.com’da uzun yıllardır yerel internet medyasında görev almakta, haber akışı...
İlginizi Çekebilir












