Afyonkarahisar Valisi Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, İl Emniyet Müdürü Mahmut Ay’ı makamında ağırladı. Görüşmede, kent güvenliğine dair konular ele alınırken, geleceğe yönelik projeler de masaya yatırıldı.Toplantının ana gündemini şehirdeki güvenlik önlemlerinin artırılması oluşturdu. Vali Yiğitbaşı ve Müdür Ay, suç oranlarının azaltılması için alınacak tedbirleri değerlendirerek, Afyonkarahisar'ın daha güvenli bir şehir olması adına iş birliği içinde çalışacaklarını vurguladı. Özellikle, teknolojinin etkin kullanımı ve toplumla daha sık etkileşim sağlanarak, halkın huzur ve güvenliğinin en üst seviyeye çıkarılması planlanıyor.Bu önemli buluşma, Afyonkarahisar Valiliği öncülüğünde emniyet teşkilatı ile yapılan koordinasyon toplantılarının bir parçası olarak dikkat çekti. İki yetkili de Afyonkarahisar’ın güvenliğini artırmak için üzerlerine düşeni yapacaklarını belirtti.
Gündem
13 Kasım 2024 - 18:44
Vali Yiğitbaşı, İl Emniyet Müdürü Ay'ı Kabul Etti
Afyonkarahisar Valisi Doç
Gündem
13 Kasım 2024 - 18:44
EDİTÖR

Mustafa Şengül, Afyonkarahisar merkezde yayın yapan afyonkenthaber.com’da uzun yıllardır yerel internet medyasında görev almakta, haber akışı...
İlginizi Çekebilir












