Afyonkarahisar Valisi Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, İl Emniyet Müdürü Mahmut Ay'ı makamında kabul etti. Vali Yiğitbaşı, Mahmut Ay ile bir araya gelerek şehirdeki güvenlik durumunu ve emniyet çalışmalarını değerlendirdi.Ziyaret sırasında, iki yetkili, ilin emniyet ve asayiş konularında yapılan çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulundu. Görüşmede, toplumun huzur ve refahı için yürütülen projelerin yanı sıra, mevcut güvenlik önlemleri ve gelecekte yapılması planlanan çalışmalar da ele alındı.Vali Yiğitbaşı, İl Emniyet Müdürü Ay'a çalışmalarından dolayı teşekkürlerini sunarak, Afyonkarahisar’ın güvenli bir şehir olması için birlikte çalışmaya devam edeceklerini vurguladı. Müdür Ay da desteklerinden dolayı Vali Yiğitbaşı'na teşekkür etti ve emniyetin daha etkin hale gelmesi için sürdürülen çabaları paylaşarak, işbirliğinin önemine dikkat çekti.
Gündem
13 Kasım 2024 - 18:44
Vali Yiğitbaşı, Emniyet Müdürü Ay'ı Ağırladı
Afyonkarahisar Valisi Doç
Gündem
13 Kasım 2024 - 18:44
EDİTÖR

Mustafa Şengül, Afyonkarahisar merkezde yayın yapan afyonkenthaber.com’da uzun yıllardır yerel internet medyasında görev almakta, haber akışı...
İlginizi Çekebilir












