Afyonkarahisar Valisi Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı, İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Siper'i makamında kabul etti. Gerçekleştirilen ziyarette, Afyonkarahisar'ın kalkınması ve yerel yönetimlerin iş birliğinin güçlendirilmesi konularında görüş alışverişinde bulunuldu.Mehmet Siper, ziyaret sırasında, İl Genel Meclisi'nin yürüttüğü projeler hakkında bilgi verdi ve bu projelerle ilgili destek taleplerini iletti. Vali Yiğitbaşı, yerel yönetimlerin etkili çalışmalarda bulunmasının önemine vurgu yaparak, valilik olarak gerekli desteğin sağlanacağını belirtti.Görüşme sonrasında her iki taraf da iş birliğinin devamlılığı ve iyi niyet temennilerini dile getirdi. Vali Yiğitbaşı, karşılıklı fikir alışverişlerinin ve ziyaretlerin, yerel yönetimlerin daha etkin çalışmalar yürütmesi açısından değerli olduğunu ifade etti.
Gündem
11 Kasım 2024 - 18:20
Vali Kübra Güran Yiğitbaşı, İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Siper'i Kabul Etti
Afyonkarahisar Valisi Doç
Gündem
11 Kasım 2024 - 18:20
EDİTÖR

Mustafa Şengül, Afyonkarahisar merkezde yayın yapan afyonkenthaber.com’da uzun yıllardır yerel internet medyasında görev almakta, haber akışı...
İlginizi Çekebilir












