Hafta sonu gerçekleştirilen etkinlikte açılan stantta, özellikle yaz aylarında artış gösteren orman yangınlarına karşı toplumsal farkındalığın artırılması hedeflendi. Broşürlerde, yangına neden olabilecek ihmaller, alınması gereken önlemler ve acil durumlarda izlenecek adımlara ilişkin bilgiler yer aldı.
Etkinliğe katılan ziyaretçiler, dağıtılan materyaller sayesinde doğa koruma konusunda bilinçlendirilirken, yetkililer de bireysel sorumlulukların önemine dikkat çekti.
Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü yetkilileri, benzer bilgilendirme faaliyetlerinin yıl boyunca sürdürüleceğini belirtti.

Yazar: Afyon Kent Haber / Mustafa Şengül












