İşitme Engelliler Voleybol Finalleri Afyon'da Başladı
Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu'nun 2026 takviminde yer alan Kadınlar ve Erkekler Voleybol Türkiye Şampiyonası finalleri, Afyonkarahisar Tınaztepe Spor Salonu'nda 13 takımın katılımıyla start aldı. Dev organizasyon cuma günü oynanacak final maçlarıyla sona erecek.
Afyonkarahisar, Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu'nun en önemli spor organizasyonlarından birine ev sahipliği yapıyor. Federasyonun 2026 yılı resmi faaliyet takviminde bulunan Erkekler ve Kadınlar Voleybol Türkiye Şampiyonası final aşaması, kentin önemli spor komplekslerinden Tınaztepe Spor Salonu'nda düzenlenen açılış töreniyle sporseverlere kapılarını açtı. Turnuvanın ilk gününde tüm idarecilerin, teknik kadroların ve sahada ter dökecek sporcuların katıldığı seremoni ile birlikte şampiyonluk mücadelesinin ilk düdüğü çalındı.
Kupa İçin 13 Takım Kıyasıya Yarışıyor
Zorlu finallerde her iki kategoride toplam 13 kulüp şampiyonluk parolasıyla parkeye çıkıyor. Erkekler klasmanında 6 güçlü ekip kupaya uzanmak için ter dökerken, kadınlar klasmanında ise 7 takım zirve yarışında boy gösteriyor. Türkiye'nin farklı bölgelerinden kente gelen takımlar arasında Denizli, Tekirdağ, Bursa, İstanbul, Gaziantep ve Muğla temsilcileri yer alıyor. Farklı illerden Afyonkarahisar'a gelen yüzlerce sporcu, hafta boyunca hem üst düzey bir sportif rekabet ortaya koyacak hem de ulusal çapta bir spor şölenine imza atacak.
Şampiyonlar Cuma Günü Belli Olacak
Açılış programının hemen ardından başlayan ve voleybol tutkunlarının takip ettiği müsabakalar, hafta boyunca yoğun bir fikstürle devam edecek. Parkedeki çekişmeli maçların ardından şampiyonluk kupası, cuma günü oynanacak son karşılaşmalarla birlikte sahibini bulacak. Şampiyona, cuma günü gerçekleştirilecek madalya ve kapanış töreninin ardından noktalanacak.
Protokolden Takımlara Tam Destek
Şampiyonanın açılış seremonisine katılarak sporcuları yalnız bırakmayan yerel yöneticiler, organizasyonun önemine dair mesajlar verdi. Programda kürsüye çıkan Gençlik ve Spor İl Müdürü Nedim Aslan, Afyonkarahisar olarak böylesine büyük ve anlamlı bir spor organizasyonunu ağırlamaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Kente gelen tüm kafilelere "hoş geldiniz" diyerek sözlerine devam eden Aslan, turnuvada mücadele edecek bütün kulüplere, teknik heyetlere ve sporculara centilmence bir turnuva geçirmeleri temennisinde bulunarak başarılar diledi.