Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Ulaşımı İçin Yol Projesi Masaya Yatırıldı

TAKİP ET

AK Parti İl Başkanı Av. Turgay Şahin başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi'ne ulaşımı kolaylaştıracak yol projesinin son durumu ele alındı. Projeye ilişkin planlama ve uygulama süreci değerlendirildi.

İlde hizmet veren Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’ne ulaşımın daha rahat hale getirilmesi amacıyla yürütülen yol projesi kapsamında değerlendirme toplantısı düzenlendi. AK Parti İl Başkanı Av. Turgay Şahin’in başkanlık ettiği toplantıya İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk de katıldı.

Toplantıda, hastaneye ulaşımın daha hızlı, güvenli ve konforlu şekilde sağlanabilmesi için planlanan çalışmalar detaylı şekilde görüşüldü. Projenin mevcut aşaması hakkında bilgi paylaşımında bulunulurken, bundan sonraki süreçte izlenecek adımlar da değerlendirildi.

Ulaşım altyapısına yönelik planlamalar görüşüldü

Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’ne erişimi kolaylaştırması beklenen yol projesine ilişkin teknik ve idari süreçlerin ele alındığı toplantıda, bölgedeki ulaşım altyapısının geliştirilmesine yönelik öneriler üzerinde duruldu.

Yerel yöneticiler de katıldı

Değerlendirme toplantısında AK Parti İl Başkan Yardımcıları ile Belediye Meclis Üyeleri de hazır bulundu. Katılımcılar, projenin ilerleyişi ve uygulanacak çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunarak hastaneye ulaşımın daha etkin hale getirilmesine yönelik değerlendirmeler yaptı.