Afyonkarahisar Heyetinden Bakan Uraloğlu'na Ziyaret

TAKİP ET

AK Parti Afyonkarahisar milletvekilleri ile İhsaniye Belediye Başkanı Emine Gökçe, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nu TBMM'de ziyaret etti. Görüşmede Afyonkarahisar'ın ulaşım ve altyapı alanındaki talepleri gündeme geldi.

AK Parti Afyonkarahisar Milletvekilleri Ali Özkaya, İbrahim Yurdunuseven ve Hasan Arslan ile İhsaniye Belediye Başkanı Emine Gökçe, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde bir araya geldi. Gerçekleştirilen görüşmede Afyonkarahisar’ın ulaşım ve altyapı alanındaki ihtiyaçları ile devam eden ve planlanan yatırımlar değerlendirildi.

Başkent Ankara’da gerçekleştirilen ziyarette, kentin ulaşım ağının güçlendirilmesine yönelik talepler ile altyapı çalışmalarına ilişkin başlıkların Bakan Uraloğlu’na iletildiği belirtildi. Görüşmede Afyonkarahisar’ın gelişimi açısından önem taşıyan yatırım konularının ele alındığı öğrenildi.

Afyonkarahisar’ın talepleri Bakanlığa iletildi

Ziyaretin ardından açıklamada bulunan AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Ali Özkaya, şehir adına yürütülen çalışmalar kapsamında Bakan Uraloğlu ile kapsamlı bir görüşme gerçekleştirdiklerini ifade etti.

Özkaya, Afyonkarahisar’ın ulaşım ve altyapı alanındaki yatırım beklentilerini Bakanlığa aktardıklarını belirterek, Bakan Uraloğlu’nun kente gösterdiği ilgi ve destekten dolayı teşekkür etti.

Yatırım başlıkları değerlendirildi

Afyonkarahisar’ın kara yolu, ulaşım altyapısı ve kamu yatırımlarına ilişkin çeşitli konuların görüşüldüğü ziyarette, kentin geleceğine yönelik projeler hakkında da fikir alışverişinde bulunuldu. Heyet, şehrin ihtiyaç duyduğu yatırımların takipçisi olmaya devam edeceklerini vurguladı.

Ali Özkaya, yaptığı değerlendirmede, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Afyonkarahisar’a yeni hizmetler ve yatırımlar kazandırılması için çalışmalarını sürdürdüklerini kaydetti.

TBMM’de gerçekleştirilen görüşme

Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde gerçekleştirilen buluşma, Afyonkarahisar’ın öncelikli yatırım başlıklarının değerlendirilmesi ve ilgili konuların Bakanlık nezdinde ele alınmasının ardından sona erdi. Heyet, Bakan Uraloğlu’na gösterdiği yakın ilgi ve destek nedeniyle teşekkürlerini iletti.